Makaron z kurczakiem i cukinią

By 17:16

Co zrobić na obiad? To pytanie wraca jak bumerang jednak tym razem wystarczyło zerknąć do lodówki w której znalazłam: resztę szpinaku, małą cukinię i przypomniał mi się przepis, który kiedyś testowałam. Ale teraz dodałam jeszcze piersi z kurczaka, bo danie bez mięsa u mnie by nie przeszło.


Składniki:

  • 2 piersi z kurczaka
  • 300 g makaronu świderki
  • 1 mała cukinia
  • 150 g świeżego szpinaku
  • 7-8 pomidorów suszonych.
  • 2 ząbki czosnku
  • 5 łyżek oliwy z oliwek
  • 2-3 łyżki tartego parmezanu
  • pieprz
  • sól
  • mieszanka ziół śródziemnomorskich
Wykonanie:

  1. Piersi oczyścić i pokroić w bardzo cieniutkie paseczki lub w kostkę, doprawić i podsmażyć.
  2. Makaron ugotować al dente.
  3. Cukinię pokroić w cieniutkie paseczki i podsmażyć na patelni razem z czosnkiem.
  4. Szpinak zblanszować.
  5. Do garnka wlać oliwę i dodać makaron, cukinię, szpinak, oraz pokrojone suszone pomidory.
  6. Doprawić pieprzem , solą i mieszanką ziół.
  7. Dodać parmezan i wymieszać.
  8. Podgrzewać jeszcze 2-3 minuty. 

You Might Also Like

0 komentarze